nog een nachtje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Imre lemaire - WaarBenJij.nu nog een nachtje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Imre lemaire - WaarBenJij.nu

nog een nachtje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Imre

17 April 2009 | Suriname, Paramaribo

Dag allemaal,

Nog een nachtje slapen en dan komt Tim:D heb er echt onwijs zin in! de afgelopen nachten heb ik gezellig bij Miriam en Elleke geslapen. Woensdagochtend zijn we naar de stichting gegaan. Zij hadden een afspraak met hun begeleidster en ik ging om de beoordelingsformulieren op te halen. maar ik moest natuurlijk weer wachten en....ze had ze nog niet ingevuld pf... dus na uurtje weer terug gegaan. 's Avonds met ze vieren pannenkoeken gegeten, ook nog met Nelleke een meisje die Miriam en Elleke kennen. Was erg lekker, mijn recept met kaas, tomaten en oregano zijn een succes.'
Na het eten een film gekeken en toen lekker gaan slapen.

Ik zou mee gaan lopen met de wandelmars, maar heb dit uiteindelijk toch maar niet gedaan, omdat het geld koste en ik het dan een beetje te druk vond worden de laatste dagen. We zijn gister wel wezen kijken. We stonden bij het beginpunt dus we konden alle groepen zien. Was echt heel gaaf! Allemaal verschillende groepen, heel mooi gekleed en sommige met muziek enzo. De salsaleraar met zijn groep waar ik eigenlijk eerst aan mee zou doen heb ik ook nog gezien. De sfeer was echt zo gezellig. Het duurt dus in totaal 4 dagen, nog t/m zaterdag. Vanavond gaan we misschien nog even kijken, als ze door de stad komen. Gisteravond moesten we even met de taxi langs mij en daarna weer naar Miriam en Elleke en we hebben we gewoon een uur over gedaan, niet normaal. Overal stonden meneertjes of mevrouwtjes met fluitjes en te wijzen dat je die kant op moest gaan enzo... en steeds kwamen we weer uit bij de vierdaagse. Gisteravond weer uit eten geweest;) Afscheidsetentje van mij met Mir en El. Het was weer heerlijk:D en 's avonds mijn laatste avondje Havana.
Vanmiddag naar de stichting geweest om de formulieren op te halen. Toen ik daar aankwam had ze nog niks ingevuld, ze vroeg of ik even wilde wachten. Dus ik maar even wachten...Toen kreeg ik de formulieren. Lob en ik hebben dezefde beoordeling, heel vreemd maar goed en de beoordeling bestaat maar uit 4 zinnnetjes. Ze was het gewoon aan het typen terwijl ik aan het wachten was, echt belacheijk. Met mijn eindverslag ben ik nog bezig, deze mail ik naar de stichting en hier vraag ik dan wel via de mail feedback over. Straks gaan we hier eten met Susanne en Lisa die hierboven wonen en vanavond denk ik even de stad in naar de vierdaagse kijken. Ik slaap vanavond nog hier en morgenochtend ga ik weer naar huis. Even het huisje aan kant maken voor Tims komst natuurlijk:D en dan eind van de middag naar vliegveld Zanderij. Lekker leuke dingen doen van het weekend en dinsdag naar me zus en neefie:D heb er onwijs veel zin in! tot snel weer! Dikke brasa im!

  • 17 April 2009 - 22:15

    Anouk:

    Even hoor Im!
    Hier een berichtje van je mexmaat uit Willemstad ;)
    Leuk om een berichtje van jou te krijgen!
    Hier alles goed, bij jou gelukkig ook!
    Ik wil je in ieder geval veel plezier wensen met Tim en wat heb jij allemaal leuke foto's op je site ;) Zeker hele leuke mensen ontmoet haha...
    We hadden btw een tussenlanding op Trinidad hier naartoe!
    Nou, veel plezier en doe wel even voorzichtig hoor!

    Liefs en brasa Anouk

  • 18 April 2009 - 01:02

    Tessa:

    Veel plezier het weekend en doe Tim alvast de garoeten! Tot dinsdag!
    Heb je trouwens mijn adres? Dat moet je namenlijk invullen als je aankomt, doei doei!
    Liefs, Tessa.

  • 18 April 2009 - 09:15

    Myrthe:

    ja leuk! is het dan bijna zover! TIMMIE!!!!!
    heb er ook al zin in voor jullie, snappie veel plezier!
    xxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Imre

Ik ga voor 3 maanden stage lopen in Paramaribo.

Actief sinds 23 Jan. 2009
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 39027

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 09 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: