wat een nachtmerrie!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Imre lemaire - WaarBenJij.nu wat een nachtmerrie!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Imre lemaire - WaarBenJij.nu

wat een nachtmerrie!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Imre

18 April 2009 | Suriname, Paramaribo

heyy allemaal!

Ik werd vanochtend vroeg door tim gesmst dat hij het vliegtuig waarschijnlijk niet gaat halen, ik dacht dat het een grap was ofzow. Er is dus een heel erg ongeluk gebeuerd en toen stonden ze in de file. Ze waren gewoon optijd weggegaan. Hij had nog een half uurtje en moest nog 6 km rijden. Ik dacht dit gaat nooit lukken. Na een half uurtje belde Marion ( moeder van Tim ) dat Tim aan het rennen was naar de gate en dat het dus even afwachten was. Een half uurtje geleden belde hij zelf at hij bij de gate stond en dat er nog een aantal andere mensen stonden. Hij heeft het dus gered, alleen heeft hij nu dus geen koffer! je bagage kan namelijk tot een uur van tevoren. Ik kan nu ook echt niet meer slapen en moet zo de stad maar in om wat kleding enzo voor hem te kopen. Hoe het met de kofer moet is even afwachten. Ik ga hem in iedergeval wel ophalen, en dat is het belangrijkst. Was even bang dat hij een andere vlucht moest pakken. Nou julie horen snel meer. Liefs Im

• 18 April 2009 - 11:25

Tessa:

ohhhhhhhh Im!!!!!!!!!!!!!
    Sjonge jonge, je bedenkt het niet!!!!!!!!!!! Nou ja hij komt in ieder geval!!!!!!!!
    Zie je wel on-line vandaag!
    Liefs, Tessa.

• 18 April 2009 - 11:36

Marrit:

OMG echt een nachtmerrie!!! Naja hij komt iig dat is het belangrijkste... hopelijk komt alles goed!! Veel plezier saampjes :D

• 18 April 2009 - 17:03

Tara:

Heee Imre!
    Ik heb al je berichtjes gelezen nadat Lobke was vertrokken en gelukkig heb je het ook zonder haar nog prima naar je zin :D. En fijn dat je bij anderen kunt logeren, want alleen slapen in zo'n onbekende stad lijkt me ook maar niets.. alhoewel je het er nu onderhand wel goed zult kennen.
    Wat ontzettend vervelend dat Tim het vliegtuig bijna had gemist zeg!!! Echt heeeeeel erg. Wat een stress moeten jullie hebben gehad! Hopelijk komt het nog goed met zijn koffer dat ze die later kunnen opsturen ofzo :P, haha geen idee of dat kan maar hoop het wel voor hem! Nou geniet er maar van als Tim er straks ook is en dan lekker naar je zus en je lieve kleine neefje!
    Heel veel succes&plezier en wordt nog maar lekker bruin ;).
    Kus Lob's zusje!

• 18 April 2009 - 19:58

Lobke:

Ooh jemig! Wat erg he.. wat een lange file moest dat dan zijn geweest.. Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt op waarbenjij! Ook al was het niet leuk nieuws dit. Pff nou hopen dat de koffer nog over kan komen, of iig naar Trinidad. Moet wel kunnen toch?
    Heel veel plezier iig deze laatste dagen in Suri met Tim!
    xxx

• 21 April 2009 - 12:01

Lobke:

Im ik had gedroomd dat je weer terug was en helemaal weer wit was geworden :P haha zal wel niet negerrr