Timmie is geland - Reisverslag uit San Juan, Trinidad en Tobago van Imre lemaire - WaarBenJij.nu Timmie is geland - Reisverslag uit San Juan, Trinidad en Tobago van Imre lemaire - WaarBenJij.nu

Timmie is geland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Imre

21 April 2009 | Trinidad en Tobago, San Juan

Dag Allemaal,

Nadat ik bericht had gehad over Tims koffer ben ik zaterdagochtend meteen naar de stad gegaan om wat voor hem te shoppen. Dat was wel even lastig zeg. Uiteindelijk 3 shirtjes, twee zwembroeken, ondergoed en deo gekocht. Nu kon hij tenminste even vooruit. Om half 4 ben ik door de neef van Petje naar het vliegveld gebracht. Petje zelf kon niet, omdat zijn vrouw was bevallen. Ik was ontzettend zenuwachtig onderweg en bij het vliegveld ook. We moesten persee achter de hekken wachten. Nadat er een aantal zakenmannetjes uit de gate waren gekomen, volgde Tim al snel. Daar kwam hij aanlopen met één kleine tas hoor. Ik kon er ook wel weer om lachen. Doordat hij geen koffer had, hoefde hij natuurlijk ook niet op zijn bagage te wachten dus dat scheelde een hoop tijd. We hebben 2 en half uur over de terugweg gedaan, omdat de wandelmars precies op de wegen liepen waar wij langs moesten. Het hele verkeer stond vast. Heel handig ook heh, niks afgezet ofzow ;) echt Surinaams. Rond 8 uur waren we thuis. Tim was natuurlijk helemaal kapot van de reis en ik was ook doodop, omdat ik die nacht nauwelijks had geslapen.
Zondag zijn we om 7 uur naar Berg en Dal vertrokken. Miriam en Elleke gingen ook mee, dus dat was erg erg gezellig. Hoewel ik er al wel was geweest, vond ik het toch echt super om nog een keer met Tim te doen. We gingen eerst kajakken, toen met de kabelbaan en als laatste nog een boottochtje maken. Pas om 8 uur waren we weer thuis. Toen we het huis binnenliepen zagen we opeens een hele grote kakkerlak. We schrokken ons dood. We wilden dat beest natuurlijk vangen, maar het lukte maar niet. Ik met een dwijl dat beest achterna en tim gillend met een bakje erachteraan om hem in te doen, maar steeds kroop of vloog hij weer ergens achter. Op een gegeven moment was het al zo laat en zijn we maar weggegaan. We hebben gegeten bij mij in de straat. Erg lekker, alleen veel te veel en we waren echt kapot van de dag.
Maandag heb ik een city tour gegeven en 's avonds zijn we bij mijn favoriete restaurant zus & zo geweest, heerlijk! Hierna alle spullen ingepakt en schoongemaakt want om 3 uur 's nachts zou Petje ons komen halen.
Op het vliegveld moesten we onze koffers nog open maken, dat hebben wij weer hoor haha;) Verder geen vertraging gehad, maar heel veel turbelentie, dus ik was heel erg misselijk. We hadden al snel onze bagage op het vliegveld van Trinidad en daar stonden Tessa, Robert en de kleine kito ons op te wachten. Kito was heel erg verlegen in het begin. Eind van de ochtend zijn we naar Maracas beach geweest. Het waaide heel hard dus de golven waren enorm. Toen we terugkwamen hebben we lekker twee uurtjes geslapen en net de Hollandse aardappeltjes en boontjes op. Vanavond gan we denk ik maar vroeg naar bed. In Nederland ben ik nu al jarig, raar idee is dat. We weten nog niet precies wat we morgen gaan doen, maar het wordt vast leuk!
Liefs en kus uit Trinidad

  • 22 April 2009 - 06:44

    Lau:

    Immieee,

    Gefeliciteeerddd! :D Have fun daar in Trinidad! Hahah gelukkig ben je al helemaal bijgekomen van de schrik dat tim het net had gehaald ;)! Pfff dat was kantje boord! Spreek je snel! Liefsss en een dikke verjaardagskus Lau

  • 22 April 2009 - 07:13

    Tante Hild:

    happy birthday to you, daar moet op gedronken worden, er is er één jarig, hankie pankie sjang hai, lang zal ze leven....
    lieve Im, proficiat!!! Hele fijne dag met z'n allen en groetjes voor de hele bubs, en tuurlijk een superdikke verjaardagszoen van de windjammertjes!

  • 22 April 2009 - 14:53

    T.Olga:

    Ha Imre, gefeliciteerd!
    Weer eens wat anders he zo op Trini je verjaardag vieren.
    Geniet lekker daar.
    Vrijdagavond ga ik naar de verjaardag van je zussie dat is net iets dichter bij.
    Tessa,Robert,Tim en Kito ook proficiat natuurlijk en een dikke verjaardagszoen van ons allemaal.

  • 22 April 2009 - 15:28

    Marrit:

    Imsssss

    Happy Birthday to you!! Whaaa volwassen :D Hopelijk heb je een leuke dag (gehad)! Veel plezier daar nog!!

    Dikke kuss Mar

  • 22 April 2009 - 17:18

    Lobke:

    Hee, zie ik daar nu mijn bikini topje? Staat je goed ;)! Bij je verhaal zag ik meteen een andere vlag JE BENT IN TRINIDAD Wat leuk klinkt het allemaal zeg! :D Geniet ervan!

    Kusss

    ps, felicitatie nummer 4 ;)

  • 22 April 2009 - 17:53

    Ineke:

    Hoi Imre!
    Meid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hartstikke fijn dat Tim er nu is en dat jullie bij je zus en familie in Trinidad zijn! Een heel fijne dag en geniet van alle leuke dingen die je nog gaat doen; lekker geen stage meer, hè? En ... geen last meer van de stichting!
    Leuke foto's heb je op je site staan!

    Brasa van Lobke's ouders.

  • 28 April 2009 - 02:58

    Roompje:

    Heey immie!!

    hoestie?! Is de koffer van tim nog gekomen? of doet ie al de hele tijd met 3 t-shirts ;).

    het is hier nu 5 uur snachts.. ik had zoooo veel en enge nacht merries dat ik even uit bed moest. Ik d8: ik ga immies verhalen bijlezen en als ik klaar ben gewoon nog n deel over nieuw! haha!
    Ik ben nu een uur aan het lezen en vind het nu wel weer slaap tijd.

    Je verhalen zijn zoo leuk om te lezen, k kan me niet voor stellen dat ik nu nog enge dromen ga hebben!!

    Kuss!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Trinidad en Tobago, San Juan

Imre

Ik ga voor 3 maanden stage lopen in Paramaribo.

Actief sinds 23 Jan. 2009
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 39029

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 09 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: