laatste nieuws uit Trinidad - Reisverslag uit San Juan, Trinidad en Tobago van Imre lemaire - WaarBenJij.nu laatste nieuws uit Trinidad - Reisverslag uit San Juan, Trinidad en Tobago van Imre lemaire - WaarBenJij.nu

laatste nieuws uit Trinidad

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Imre

08 Mei 2009 | Trinidad en Tobago, San Juan

heyy allemaal,

Het is even een tijdje geleden dat ik een bericht heb geplaatst, maar was veel te druk met leuke dingen doen en met mijn lieve neefje spelen. Het is vandaag alweer de laatste dag in Trinidad. De tijd is echt voorbij gevlogen, maar het was super leuk. We hebben veel gezien en gedaan. De koffers zijn gepakt en vanavond vliegen we om half 10 naar Paramaribo, waar we dan om 24.00 uur aankomen. Taxi Petje komt ons daar ophalen en dan overnachten we bij Zus & Zo. Morgen vliegen we dan om 19.10 uur naar A'dam en zondag komen we om 09.20 uur aan op Schiphol. Morgen nog even de stad in in Paramaribo wat souveniers kopen etc.
Vind het wel een heel gek idee dak ik zondag gewoon weer in Nederland ben, maar wel leuk. Helaas is het weer niet zoals hier heb ik gehoord, dus ik mag mijn lange mouwen en broeken wel weer even op gaan sporen;) We gaan vanmiddag voor het laatst nog naar het strand, heerlijk:D Gister heeft Camile ( een vriendin van tessa ) mijn haar ingevlochten. Het is even afwachten of het blijft zitten tot zondag. Ik ga nu nog even lekker van de zon genieten hier. Tot in Nederland allemaal! :D liefs im

  • 08 Mei 2009 - 16:47

    Mar:

    WHAAA tot OVERMORGEN!!!!!!!!!!!
    geniet van je laatste dagje!!

    Dikke kus mar

  • 08 Mei 2009 - 18:48

    Olga:

    Goede reis Imre en Tim.
    Verheug je maar vast op het Nederlandse weer. Vanmiddag waaide ik bijna van mijn fiets.
    Leuk dat Tessa en Kito jullie over een paar weekjes achterna vliegen.
    Daag. Kus,Olga.

  • 10 Mei 2009 - 12:28

    Ryanne En Anouk:

    Even hoor Im!

    Hier je eerste welkom thuis berichtje op je site :D
    Is het een beetje naar verwachting verlopen?
    Geniet maar lekker van iedereen thuis en we spreken snel wat af!

    A bong.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Trinidad en Tobago, San Juan

Imre

Ik ga voor 3 maanden stage lopen in Paramaribo.

Actief sinds 23 Jan. 2009
Verslag gelezen: 7309
Totaal aantal bezoekers 39028

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 09 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: