Tobago - Reisverslag uit San Juan, Trinidad en Tobago van Imre lemaire - WaarBenJij.nu Tobago - Reisverslag uit San Juan, Trinidad en Tobago van Imre lemaire - WaarBenJij.nu

Tobago

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Imre

29 April 2009 | Trinidad en Tobago, San Juan

Hoi allemaal,

Hier dan eindelijk weer een berichtje van mij, maar dit keer vanuit Trinidad. We zijn een uur geleden teruggekomen van Tobago. Zaterdag ben ik met Tessa, Kito en Tim naar Tobago gevlogen. Dit was echt maar 20 minuutjes, maar wel een vreselijke 20 minuten. Ik was nogal misselijk en naar geworden van de turbelentie en het stijgen en dalen, dus was blij toen ik weer met twee voeten op het land stond.Robert was met de auto op de boot gekomen met alle spullen. Zaterdag zijn we ook naar het strand geweest, Pigon Point, wat was dat mooi zeg:D was even vergeten dat het zooo mooi was. Helaas konden we niet heel lang blijven, omdat er een jazz festival was. Om 10 uur 's avonds zijn we schilpadden gaan kijken op turtle beach. Ik had dit natuurlijk al gezien, maar Tim en kito nog niet. Toen we aankwamen was er net een schildpad eieren aan het leggen, dus we hadden mooi mazzel;)
Zondag zijn we met ze alle op de glas botom boot geweest ( een bootje met glazen bodem ) Hierdoor kon je heel mooi het koraal zien en de vissen. Op twee plekken zijn we gestopt. Op de eerste plek om te snorkelen, echt super mooi en op de 2e plek om even lekker te zwemmen, het water is zo mooi helder he:)
Zondag eind van de dag is Robert weer naar Trinidad gegaan voor zijn werk. Maandag ochtend zijn we met zijn vieren naar een waterval gereden. Tim en ik zijn naar boven geklommen. De eerste keer had Tessa beneden het fototoestel, maar de tweede keer hadden tim en ik hem mee. We wilden toen boven foto's maken, maar......de batterij was leeg:S ik baalde enorm maarja, toen maar weer naar beneden gegaan. Gister de hele dag heerlijk gerelaxed op Pigon Point en Tim en ik zijn op een Jet ski geweest. Was echt supergaaf!!! ook een paar schildpadden gezien en natuurlijk in het water gevallen dankzij een grap van Tim:P
vandaag hadden we de boot terug om 12 uur. Ik was blij dat we en pilletje hadden ingenomen tegen zeeziek, want hij schommelde nog wel redelijk.

Tims koffer komt niet meer deze kant op. Het zou te lang duren, en het had dan weinig nut meer, wel balen maar niks aan te doen. Hij heeft nu twee zwembroeken en een aantal korte broeken en wat shirts dus kan prima zo;) Morgen koninginnendag:D wel jammer dat we dan niet in Apeldoorn zijn bij de koningin, maar hier lijkt het me ook we super om een keer te vieren. Waarschijnlijk gaan we naar de Nederlandse Ambasade. Iedereen heel veel plezier met koninginnedag en doe een beetje rustig aan he:D
tot snel weer! Liefs uit Trinidad

  • 29 April 2009 - 21:11

    Mamma:

    wij zijn al helemaal in oranje stemming. hebben kaartjes voor de tribune op de loolaan gekregen.
    Maar koninginnedag op de ambassade lijkt me ook spannend!

  • 30 April 2009 - 17:34

    Myrthe:

    hoi...........nou maar goed dat je niet in apeldoorn was bij de koningin! nieuws al gehoord? veel plezier bij de ambassade!x

  • 01 Mei 2009 - 06:36

    Lobke:

    Im!

    Neger! Wat ben je bruin! Ik herken je straks niet meer terug! Hahaha Al op de school van kiet geweest?
    Vet leuk die foto's en het verhaal van Tobago. Spreek je snel!

    xxx

  • 03 Mei 2009 - 18:49

    Roompje:

    hi immie!!

    Je fotos zijn zo gaaf! Heb je wel zin om terug te blijven of ga je nu ook daar wonen ;).

    Kussie

  • 03 Mei 2009 - 18:49

    Roompje:

    hi immie!!

    Je fotos zijn zo gaaf! Heb je wel zin om terug te blijven of ga je nu ook daar wonen ;).

    Kussie

  • 04 Mei 2009 - 19:28

    Anouk:

    Imreeee!

    Ik ben nu alweer een weekje thuis, het went echt supersnel.
    Kan me niet voorstellen dat ik zo kort geleden nog in Suriname zat!
    Zo te lezen heb jij het nog helemaal naar je zin, goed zo:)
    Als je thuis bent moeten we snel afspreken.
    Heel veel plezier nog je laatste daagjes!

    Liefs xxx

  • 04 Mei 2009 - 22:33

    Elleke:

    Haaaaaaaaa im!

    de foto's zien er super relaxed uit, en je bent nog bruiner dan je al was..
    hier vliegt et er echt af hoor:( veel plezier nog ff daar
    groetjes aan tim

    xx elleke

  • 05 Mei 2009 - 19:27

    Ineke:

    Hoi Imre!

    Nog gauw even een berichtje sturen nu je nog in Trinidad bent!
    Meid, wat ben je bruin zeg! Als je straks weer terug bent in Nederland, valt het wel op dat je in de zon bent geweest!
    Leuk verslag en mooie foto's weer!
    Geniet nog even van de laatste dagen en van je zus en familie!

    liefs van Lobke's moeder.

  • 07 Mei 2009 - 17:02

    Lobke:

    Immie je komt bijna thuis YES YES YES

  • 08 Mei 2009 - 14:46

    Mamma:

    Trui en wanten liggen klaar!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Trinidad en Tobago, San Juan

Imre

Ik ga voor 3 maanden stage lopen in Paramaribo.

Actief sinds 23 Jan. 2009
Verslag gelezen: 855
Totaal aantal bezoekers 39023

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 09 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: